Nieuws

Inschrijvingen open cursussen GG. Puppy start al op 15 januari 2024 ( bij voldoende deelname)

Puppy Basis deze cursus ook voor niet leden! Wilt u lid worden en profiteren van onze voordelen schrijf u dan in als lid van onze vereniging. Het... Meer

27-05-2024 t/m 15-07-2024

PUPPY Gedrag en Gehoorzaamheid ( G & G)...

Meer

nieuwe aktiviteiten

Een nieuwe app voor onze leden

Installeer de app

Beste Leden,
We zijn blij dat we jullie de nieuwe Club-assistent app kunnen aanbieden. Beter gezegd onze nieuwe app. De app is vanaf nu een echte club-app met onze clubnaam, logo en kleuren.

Wat betekent dit voor jou?
Alle communicatie gaat plaatsvinden via de app dus zorg dat je hem geïnstalleerd hebt voor de eerstkomende training!
De app installeer je niet vanuit de app of playstore maar via hondensportverenigingdevriendschap.nl/app  of gebruik de knop hierboven

Mocht je vragen hebben of hulp wensen met het installeren van je app, informeer even of je trainer of teamgenoot je kan helpen of kijk op de supportsite van Club-assistent.

Plaats een reactie

Geen nieuwsberichten gevonden