Cursus A

Deze hondencursus (A-cursus) is voor honden vanaf 6 maanden. Je leert het gedrag van je hond kennen en je leert hoe je de opvoeding van je hond kunt verbeteren. De cursus wordt gegeven op ons trainingsveld in Epse, nabij Deventer.

We trainen op een positieve manier, dus met brokjes en een speeltje!

De A-cursus is onze basiscursus, hierin leren de baas en hond met elkaar samen te werken. Alle commando’s worden in de lessen uitgelegd, doorgenomen en geoefend. Tussen de trainingen door oefen je thuis met je hond, bijvoorbeeld tijdens een wandeling of thuis tijdens dagelijkse bezigheden. Het is hierbij belangrijk dat de baas consequent is in het uitvoeren van de oefeningen. Aan de A-cursus zit een examen verbonden. Bij het inschrijven voor de A-cursus, schrijf je je automatisch in voor het examen.

Cursusinformatie:

De lessen worden gegeven op de maandagavonden 19.30 uur en/of 20.30 uur. De cursus bestaat uit circa 14 lessen van 50 minuten en wordt afgesloten met een examen. De eerste les bestaat uit een theorie-avond zonder hond.

Er bestaat de mogelijkheid om tot 2 weken na aanvang van de cursus in te stromen.

Kosten: €40,- per cursus.

Er is een maximaal aantal cursisten per groep om de kwaliteit van de lessen te waarborgen. Voor deze cursus geldt daarom VOL=VOL

Benodigdheden:

Een leren halsband en riem, een speeltje (bijvoorbeeld een flos of een tennisbal in een sok), kleine brokjes en HEEL VEEL GEDULD.

Tip:

Voer de hond niet kort voor aanvang van de training. Train thuis dagelijks meerdere keren een korte tijd. Liever 4 x 3 minuten dan 1 keer 10 minuten.

Locatie:

Alle trainingen worden gegeven op ons trainingsveld in Epse, nabij Deventer. Het veld ligt aan de Kruklandsweg in Epse.

Klik hier om u in te schrijven