Aktiviteiten en trainingen

Maximaal aantal deelnemers 50
Wandeling
Wijziging in datum.

De wandeling word verplaatst naar zondag 22 oktober. Locatie Bussloo, Hofstede de Middelburg.

Zondag 10 sepember 2023, Wandeling.

Het nieuwe seizoen is waarschijnlijk dan net begonnen, dus word het ook weer een keer tijd voor een gezellige wandeling. Deze keer is de locatie nog niet bekend, zodra ik een idee heb zal ik deze gaan vermelden. Zoals altijd is iedereen welkom om mee te gaan met de wandeling, inschrijving is wel verplicht. Via website HSV de Vriendschap, Activiteiten, Algemeen en dan Wandeling.

Wie gaan er allemaal mee????

Wegens tijdgebrek zal ik de wandeling verplaatsen naar later dit seizoen. Zondag 22 oktober zal de wandeling plaatst vinden op Bussloo.

Op zondag 22 oktober organiseer ik weer een wandeling voor onze mooie club. Iedereen is welkom. Leden, maar ook niet leden. De locatie is momenteel nog niet bekend, hier word de komende periode nog even naar gezocht.

Op naar een gezellige wandeling in oktober hopelijk met zonneschijn!
Bij te warm weer kan de wandeling afgezegd worden, dit zal ik op tijd aangeven via een app groep.

Zoals bij elke wandeling zal er na de hand iets lekkers te drinken en eten zijn.

Geef je dus op via de website of app. Activiteiten, Algemeen en dan Wandeling

Ik hoop weer op een mooie opkomst, dus schrijf je in en zet het in je agenda.

Tot 22 oktober 2023,
organisatie Heidi

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 01-05-2022 t/m 21-10-2023.
Aantal inschrijvingen: 9
Maximaal aantal: 50