20 apr 2024 09.00 uur -ca 14.00
Klusdag
Aanmelden gewenst ivm catering inkoop

13 mei 2024 19:00
Inentingen
Dit jaar wordt er weer een collectieve enting georganiseerd bij HSV De Vriendschap. Doordat het collectief georganiseerd wordt, is er een gereduceerd tarief.

Uitsluitend contante betaling (liefst gepast) bij de aanwezige dierenarts.
Vergeet uw dierenpaspoort niet !

Om een indicatie te krijgen van de benodigde entingen , vragen wij u bij bijzonderheden aan te geven hoeveel honden u laat enten ( per inschrijvingc). AUB een max van 2 honden aanhouden.

13 mei 2024 19.00 uur -21.30 uur
Kantine Inentingen

27 mei 2024 19:00
8 weken. Start 13 mei bij minimaal 4 aanmeldingen PUPPY Gedrag en Gehoorzaamheid ( G & G) Maandagavond

Puppy Basis deze cursus ook voor niet leden!

Wilt u lid worden en profiteren van onze voordelen schrijf u dan in als lid van onze vereniging.
Het aanmelden kan via https://www.hondensportverenigingdevriendschap.nl/lid-worden. Lidmaatschap is 17,50 euro per kalender jaar ( van 1-1 tot en met 31/12) per lid.

Voor wie?
Puppy leeftijd vanaf 12 weken tot ca 5 maand. Echt de jonge pups.

Heb of krijg jij een pup en wil je een goede band en vertrouwen opbouwen? Wil je een baas zijn voor je hond en erop kunnen vertrouwen dat hij luistert? Dan is een puppy training perfect om een band op te bouwen en een bodem te maken voor zijn verdere hondse leven.
Voor pups tot en met ca 20 weken oud.

Wanneer?

Deze training is op de maandagavonden. De cursus bestaat uit 8 lessen van ca 30 minuten.  De trainingen zullen tussen 19 uur en 20.30 uur starten en de exacte tijdsindeling wordt voor  aanvang van de cursus bepaald. Hierover wordt u geinformeerd per email. De bovengenoemde tijden zijn een indicatie en kunnen wijzigen.

(Zie verder in de omschrijving waaraan voldaan dient te worden)

De cursus start bij minimaal 4 aanmeldingen.

Er is een maximaal aantal cursisten
per groep om de kwaliteit van de lessen te waarborgen.  Voor cursussen geld daarom VOL=VOL
Na betaling is de inschrijving definitief! Indien u uw inschrijving schriftelijk annuleert voor aanvang van de cursus, berekenen wij EUR 5,00 administratie kosten/annuleringskosten. Het restbedrag zal worden gerestitueerd.
Deze kosten gelden uitsluitend voor het uitschrijven van een cursus. Uw lidmaatschap blijft ongewijzigd en is niet te restitueren.

Heeft u vragen? Stuur een email naar : info@hondensportverenigingdevriendschap.nl.
We zullen ons best doen deze zsm te beantwoorden.